Thursday, January 03, 2013

Buku Baru

p/s: in adalah delayed post!! aku sepatutnya post benda ni 6 minggu yg lalu!! please, spare me!! (>.^)v peaceee~

Tinggal sebulan je lagi aku dah nak habis internship.. Maksudnya, tinggal sebulan je lagi untuk aku usaha sehabis baik supaya dapat skor dengan cemerlang dalam subjek ni, supaya aku puas dengan peluang yang aku dapat ni, dan jugak supaya internship aku ni berbaloi-baloi-baloi..!!

jari ni rasa cam nak taip kisah-kisah dan peristiwa tahun ni, tapi aku nak save untuk penutup 2012 laa.. hehe..baru laa rase cam bagus sket..hoho

sekadar perkongsian, jom hayati ummul kitab Al-Fatihah~


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Segala puji bagi Allah, Tuhan yang mentadbir sekalian alam
Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Yang menguasai hari pembalasan
Hanya Engkau yang kami sembah dan hanya kepada Engkau kami memohon pertolongan
Tunjukkanlah kami jalan yang lurus
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau kurniakan nikmat bagi mereka, bukan jalan mereka yang Engkau murkai dan bukan jalan orang-orang yang sesat


No comments:

Post a Comment