Thursday, August 25, 2011

Drama Cahaya Lailatulqadar

Pernah tengok drama "Cahaya LailatulQadar"?? try r tengok.. best..aku suke!! satu sebab Zulhuzaimy ngan Saheizy belakon.. 2nd sebab citer tu memang best..sedehh woo..

aku malas nk tulis sinopsis lengkap..so ringkasnye, citer ni pasal anak derhaka..ish3..tak baek jadi anak derhaka..dosa besar!!! pastu watak Zulhuzaimy sebagai Fuad ley wat awek cair.. awek len xtau r..tapi awek tuan punye blog ni cair r gak.. agak2, boleh tak aku dapat suami macam Fuad tu ek? wallahualam, aku terima je ketentuan.. =)

so kalo nak tau lebih lanjut, korang tengok laa sendiri..hehe..(nak suro orang tengok, tp cam x membantu an?kui3..)

p/s: semoga kita dijauhkan dari sikap derhaka yang dikeji oleh Allah.. sayangi ibu bapa anda.. kerana mereka lah, kita dapat melihat isi bumi dan tinggi langit..

p/s: x salah kalo kita mengharap dapat suami yang baek cam Fuad.. Fuad baekkk ooo..hensem lak tuu..hehe

pembawa watak Fuad

2 comments:

  1. assalamualaikum kpada admin...tumpang tnya cket..mcmne nk tngok cter ni???nk download kat mne ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. saya tgk citer ni kt tv..astro prima.. tp mmg susah nk carik download link.. smpai skang sy x jumpe.. awk try laa cari ye..kalo dpt, tlg roger sy skali =)

      Delete