Sunday, September 04, 2011

Jom Hentam!!

ni wa nak hentam sehentam hentamnye..

kipas wa memekak..kriuk2..nak stadi pun ley jadi sakit hati..aku nga nak fokus ni..da r raye pun x pueh..walopun aku bukannye stadi sangat pun tyme raye hari tu, tapi asek dok terpikir je pasal exam, pasal stadi, mood raye wa spoil laa!!! ni dah sampai utp, semangat rase cam tertinggal kat rumah laa plak..membe2 da sebok stadi...muke fokus je masing2..aku?? kejap bukak buku tu, kang buku ni plak..kejap kang amek buku len plak..last2 wa tutup sumer buku, ngan mate2 skali aku pejam...adoiiii..susah laa camni..camno ni??? camno ni??????????????????????

ape laa agaknye nasib final aku sem ni..ya Allah, kembalikan lah semangat ku, teguhkan kan la hatiku, jangan lah ia goyah dek bisikan syaitan yang x abes2 umpan aku dengan gambaran suasana seronoknye di rumah, xyah penat2 belaja.. T.T

oleh itu, bagi menenangkan jiwa, wa nak packing..babai..

No comments:

Post a Comment