Monday, August 22, 2011

Adekah anda percaya??

Pelbagai perkara yang sukar untuk aku percaya kerana datang secara tiba2 dan tak diingini ataupun kerana mungkin aku terlalu menginginkannya, antaranya;

  • aku balik jam 2 petang sat g..dan insyaAllah, kul 5.30 petang aku sampai negeri sembilan, dan lebih kurang kul 6, insyaAllah, aku jejak kaki kat rumah..omg!!~
  • lens portrait, 50mm aku berjaya milikinya before raye...!!! tak dapat baju raye pun xpe, lens raye laa benda duniawi yang paling menyeronokkan aku aidilfitri kali ni.. omg!!~ 
  • berjaya memiliki adobe lightroom!!! omg!!~
  • eksiden depan mate..moto dilanggar kereta dan penunggang adalah perempuan..melambung!! omg!!~ (semoga beliau x pape..)
  • ika macam minat max24/7??? OMG!!!!!!!!!!~ (haha)
sekian..




No comments:

Post a Comment