Tuesday, March 10, 2015

Will be 25

Dah 2 tahun berlalu. Tujuan blog pun dah semakin pudar dan minat pun dah beralih.

Takde hal. Pasni aku nak share kisah aku merayau di bumi Allah dan segala pengalaman aku nanti. Supaya Naga dan Big Bang aku tak kesunyian.. gituuuuu.. Kalau ada orang baca, aku akan pastikan korang baca benda berguna, bukan lagi tulisan remeh luahan hati budak hingusan. Kalau takde orang baca, Eliana, xpe, ni diari ko. Hahaha

Briefly, bawah ni description of me for 2015 onwards.

1. Dah berjaya graduate dengan Degree in Chemical Engineering (Hons) in 2013, syukur.

2. Alhamdulillah, dah mulakan hidupan kerjaya aku.

3. Anak buah dah bertambah, anak sendiri belum lagi.

4. Masih single, masih available. Hahaha

5. New resolution - balik kampung every 2 months, travel to places once every year.

6. #misikurus2015 #misifit2015 #misicantik2015 #misijadibaik2015

Entri lepas ni baru aku story kisah aku dan hidup baru ku.

Please anticipate my next entry - Hiking, My New Passion.



No comments:

Post a Comment