Monday, January 02, 2012

Selamat Tahun Baru, Welcome 2012!!

salam..
selamat tahun baru diucapkan.. cakap pasal tahun baru, benda yang paling sinonim, azam tahun baru.. azam aku, biarlah untuk pengetahuan aku je, sebab bukan nye de orang nak tau pun..kwang3.. haha

Pengalaman tahun baru aku tahun ni, memang paling best setakat ni. Firstly, tahniah kakak aku dan kawan-kawan dah berjaya membuka sebuah kedai menjual pakaian. Silalah singgah di kedai beliau, kat Giant Kajang, nama kedai Hijab Art.

Dan kedua, pengalaman tersadai di tepi jalan bersama abang aku sebab kereta rosak. =.=" Tengah on the way nak ke Giant Senawang nak beli KFC laa kononnya, enjin kereta mati dan semput-semput. Kejap hidup, kejap mati. Menambah kan lagi unsur drama (?), kami tersadai pada waktu tengahari, dan cuaca sungguh sesuai untuk orang yang kesejukan (maksudnya panas terik). Tapi, nak marah-marah pun tak elok, ni ketentuan. So, dengan sabarnya, kami menunggu bantuan. Nak tunggu bantuan dari orang awam macam susah, sebab dalam dunia sekarang, nobody trust a nobody. Jadi, bantuan kitorang diimport khas dari Rembau, abang kitorang..haha..

Alhamdulillah, kitorang selamat sampai kat Rembau dalam pukul 5.30 petang. Menarik kan pengalaman itu?? =.="



PRU pun da nak dekat. Tapi entah kenapa, rencana politik semakin menakutkan kerana agama jadi pertikaian.. Masya-Allah..




Semoga kita dilindungi dari yang batil.

Sekian, ma'assalama..

No comments:

Post a Comment