Saturday, December 03, 2011

KOmentar


Hari ni aku da tengok citer Puss in Boots kat panggung.. Panggung mane?? GSC cinema kt midvalley..haa..jauh x aku merayau?? hahah.. kalau nak pegi sendiri, kirim salam je lah.. aku berpeluang pegi pun sebab follow kakak aku g keje.. dapat la jugak aku berjalan2 dan tengok wayang dengan si kenit seorang..

Gamba gegaq, tangan ketaq, henset muraq.. hehe
Ya, seperti yang anda lihat, berlatarkan pokok krismas.. ni sebab segala jenis shopping mall skang bertemakan krismas, sebab skang kan disember..

Berbalik kepada komentar, aku selaku peminat citer katun, memang sengih manjang dok dalam wayang tu.. kepada yang belum tengok dan kepala macam aku, korang pegi laa tengok.. best kowt.. kucing tersebut sangat comel.. de aksi, drama, betrayal, friendship, romance, comedy, dan lain-lain.. dah la duduk seat 2 org je, ala-ala couple seat, tp bukan couple seat.. Malangnye, Alya ni dok atas pangku aku, tido dengan nyenyaknye..kalau aku tau, baek aku beli satu tiket je.. =.="

Yang penting, citer ni best, dan jika citer tersebut best, maka aku akan download bila tiba di utp nanti.. ish3..illegal perbuatan ni, jangan tiru.. belilah yang ori di pasaran..

sekian, terima kasih..

p/s: niat di hati nk tengok citer sewaamm kt panggung bersama para sahabat..copek laa free!! den nk tengok wayang ni!!! (they know who they are ^.<)

2 comments: