Tuesday, August 16, 2011

Zaman sekolah dulu, time sekarang ni...

... aku ngan adik beradik aku sibuk berebut baca Ujang Bumper Puasa..

... abang aku atau aku pegi carik Ujang Bumper Raye plak..

... nga mengadap tv tengok drama alang-alang tunggu waktu Subuh..
haha..budak kecik tu comel..

... ade yang da membute, pastu mintak ibu kejut kan Subuh..
... kalau dah nak dekat raye, ibu dah start kemas sikit-sikit, basuh langsir, tak pun jahit langsir..


conclusionnye, aku memang rindu rumah & keluarga ku.. 
oleh itu, jap g nak call ibu mintak permission, ley tak balik isnin atau selasa depan..
harap-harap boleh laa..
tapi cabaranye, study kat rumah..
adoii..kat rumah sape nak study??
tapi takpe r..
demi nak balik awal..
sanggup aku berkorban, jom study kat rumah!!
yeahhh!!!

sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment